Expoziţia Îmbrăţişează-mă-n culoare, 2009

Expoziţia Îmbrăţişează-mă-n culoare, 2009
Atelierul de Creaţie Sultana, Bucureşti
septembrie 2009


_________________________________________________________________________________


Maia Martin, Îmbrăţişează-mă-n culoare, 2009, argument expoziţional

Compoziţie X
80x60 cm, acril pe pânză, 2008



"Expoziţia „Îmbrăţişează-mă-n culoare” reuneşte compoziţii abstracte şi abstract-figurative. Am simţit dorinţa de a mă desfăta în bucuria pură de a aşterne culori în structuri diverse şi de a le înfrâna apoi cu ajutorul liniei. O linie neagră, superbă în raţionalitatea ei. Am simţit actul de creaţie ca o luptă între Iraţional, reprezentat de culoare şi Raţional, reprezentat de linie. Am înţeles astfel că Raţionalul îmblânzeşte Iraţionalul, iar Iraţionalul dă farmec Raţionalului. O joacă mentală ce s-a transpus în căutări înfrigurate de noi efecte plastice. O căutare a unor texturi, a unor structuri, a unor linii compoziţionale care să mă alinieze şi totodată să mă alunge din umbra marelui Kandinsky. Cu bucurie expun acum publicului aceste lucrări pentru a putea fi şi lor prilej de încântare vizuală a şerpuirii liniei în teritoriul culorii."


Maia Martin, septembrie 2009





_________________________________________________________________________________

Interviu Radio România Cultural, expoziţia Îmbrăţişează-mă-n culoare , Roxana Păsculescu, 2009





Interviu realizat de criticul de artă Roxana Păsculescu pentru emisiunea "Generaţia 2000 - Arte vizuale", Radio România Cultural

Expoziţia "Îmbrăţişează-mă-n culoare", artist Maia Martin la Atelierul de Creaţie Sultana, Bucureşti, septembrie 2009

Montaj realizat de Maia Martin




_________________________________________________________________________________

Culorile tandreţei

“Pictoriţa Maia Martin ne aduce în lumină culorile tandreţei, culori în care te poţi scufunda, în care poţi pătrunde cu ochii inimii. Toate lucrările ei iradiază culoare şi iubire deopotrivă. Picturile artistei reprezintă viaţa cotidiană, transpusă în imagini, aşa cum numai ea o simte şi o vede.

“Dacă pictezi, închide ochii şi caută”, spunea Picasso. Maia Martin caută şi găseste modalităţi de exprimare folosind culoarea total şi subliniază cu linii curbe şi curate animaţia vieţii.”

Rodica Sultana, septembrie 2009

Text scris cu ocazia expoziţiei „Îmbrăţişează-mă-n culoare”
(Proiectul expoziţional „Îmbrăţişează-mă-n culoare” cuprinde lucrări realizate în anii 2008 şi 2009. In septembrie 2009 am expus o primă parte a proiectului în expoziţia „Îmbrăţişează-mă-n culoare” de la Atelierul de Creaţie Sultana. Aceasta cuprindea lucrările realizate în anul 2008.)

_________________________________________________________________________________

Ştire TVR Cultural

artist Maia Martin
Expoziţia de pictură "Îmbrăţişează-mă-n culoare", Atelierul de Creaţie Sultana, Bucureşti
septembrie 2009
Ştire TVR Cultural




_________________________________________________________________________________

Fotografii


























































Contact
Galerie pictură